سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کاشان مصرح کرد:

دعواها و نزاعهای سياسی از عاشورا درس بگیرد

نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان، با تاکید بر درس گرفتن از دعواها و نزاعهای سياسي از عاشورا گفت: همه كره زمين حسينی خواهند شد چون امام حسين (ع) تمام سرمايه اش برای شجره توحيد، هزينه كرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آيت الله عبدالنبی نمازی شامگاه شنبه در دیدار اعضای پانزدهمين دوره اجلاس بين المللي تجليل از پيرغلامان و خادمان حسينی  گفت: اگر نهضت عاشورا نبود، امروز خبري از توحيد، عبادت و عبوديت خداوند تبارک و تعالی نبود.

وی عاشورا و کربلا را رمز بقای اسلام و خدا محوري را از جمله پيامهای كربلا و عاشورا دانست و گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برخلاف تصور برخی تنها متعلق به شيعه و اسلام نیست، بلکه متعلق به بشريت و همه انسانهای جهان است.

به گفته وی،در آينده نه تنها ايران و كشورهای اروپايی بلكه همه كره زمين حسينی خواهند شد چون امام حسين (ع) تمام سرمايه اش برای شجره توحيد، هزينه كرد.

امام جمعه کاشان، كربلا و عاشورا را سرمايه بزرگی برای اسلام بیان کرد و گفت: نتوانسته ايم به درستی از اين سرمايه عظیم بهره ببریم چون اگر فرهنگ توحيدي كربلا در جامعه حاكم شود، دعواها و نزاعهای سياسي از جامعه کنار می رود.

آيت الله نمازی، گریه زمین و آسمان و انس و جن در روز عاشورا بر مظلوميت امام حسين (ع) را دارای رمز و راز تاکیدکرد و گفت: این همان رابطه بين حبيب و محبوب است که همگان سرور و سالار شهیدان (ع) را به عنوان رهبر مي‌شناسند.

وی با تاکید بر اینکه آینده جهان از آن اسلام ناب محمدی است تصریح کرد: كار نباید برای ریاست، مدیریت و جاه طلبی باشد بلکه بايد براي رضای خدا و خلق خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، پياده روي خیل عظیمی از زائران حضرت امام حسین (ع) را انقلاب دانست و گفت: اسراری در این انقلاب نهفته و آغازي است كه پايان آن ظهور امام زمان (عج) است.

آيت الله نمازی، اظهارداشت:خداوند سبحان به قلب رهبر معظم انقلاب وحی كرد تا با تدبیر معظم له مسئولان تشرف مردم به كربلا معلی را آسان سازي کنند.

وی، به لرزه درآوردن کاخ سیاه واشنگتن با شعاع جهانی هدفها و آرمانهای والای حضرت امام خمينی (ره) و رهبر معظم انقلاب را  تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان همه ملاك‌ها و معيارهای جهانی را بر هم ریخته به گونه ای که معاون های دونالد ترامپ رييس جمهوری آمريكا یکی پس از دیگری استعفا مي‌دهند و این مهم وعده خدا در قرآن کریم است كه آينده جهان از امام حسين (ع) است.

 

انتهای پیام/م

 

عاشورا و کربلا رمز بقای اسلام است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.