سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه مهر ،تجلی برنامه ریزی در راستای باشکوتر آغاز شدن مدارس

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: پروژه مهر، تجلی برنامه ریزی و هماهنگی های مطلوب در راستای هر چه باشكوه تر آغاز شدن سال تحصیلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،موسی برومند؛رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با اشاره به آغاز پروژه مهر گفت: باید در راستای پروژه مهر، مناسب سازی فضاهای آموزشی مدارس استثنایی برای رفع مشکلات رفت و آمد دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.
وی ساماندهی بهینه و موثر و همچنین آموزش نیروی انسانی در مدارس استثنایی با برگزاری دوره های آموزشی، توجیهی کتب تازه تالیف را نیز ضروری دانست و افزود: ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استثنایی باید اقدامات مؤثر و چشمگیری در حوزه سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های این بخش انجام دهد، به‌ طوریکه تاثیر گذاری این فرآیند در کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس محسوس باشد.
برومند به تهیه و تدوین برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال تحصیلی 97-96 آموزش و پرورش استثنایی استان اشاره و تصریح کرد: مدیران مراکز آموزش استثنایی نیز برنامه سالانه مراکز خود را متناسب با برنامه سالانه و تقویم اجرایی آموزش و پرورش استثنایی استان تهیه و به مرحله اجرا درآورند.
انتهای پیام/ی

مهر تجلی آغاز سال تحصیلی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.