سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بادرود خبر داد

افتتاح دو طرح شهری در بادرود با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال

شهردار بادرود گفت: دو طرح عمرانی شهری با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهر بادرود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید صفاری شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات بادرود اظهار کرد:  با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار شهرستان و امام‌ جمعه و اعضای شورای شهر 2 پروژه عمرانی شهری در شهر بادرود با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: نخستین پروژه آسفالت بلوار دانشگاه آزاد بادرود برای تسهیل رفت‌ و آمد دانشجویان بود که طول مسیر و همچنین رمپ‌های ورودی و خروجی آن جمعاً یک کیلومتر آسفالت‌ریزی شد و البته قبل از آن حدود 15 هزار متر زیرسازی برای این بلوار انجام گرفت و جمعاً یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شد.

شهردار بادرود دومین پروژه را رفوژ میانی خیابان امام خمینی بادرود عنوان و تصریح کرد: این رفوژ به‌ منظور جلوگیری از تصادفات شهری ساخته شد و مجموعاً برای جدول‌گذاری، روشنایی، تأسیسات برق، آبیاری تحت‌فشار و فضای سبز آن مبلغ یک میلیارد ریال از اعتبارات داخلی هزینه شد.

وی در خصوص ادامه رفوژ میانی خیابان امام خمینی از بانک کشاورزی تا میدان معلم، گفت: بعد از دهه اول ماه محرم ادامه این پروژه انجام خواهد شد و همچنین در صورت تأمین قیر مورد نیاز و به‌ منظور سهولت تردد زائران و مجاوران امامزاده آقا علی عباس(ع) روکش آسفالت بلوار حرم از میدان امام خمینی تا میدان شاهزاده محمد انجام خواهد شد.

صفاری در پایان با درخواست از نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات برای شهرداری بادرود گفت: برای تکمیل پروژه بلوار امام رضا بادرود نیاز به اعتبار زیادی است و در این راستا از نماینده مردم شهرستان در مجلس درخواست داریم با رایزنی با سازمان شهرداری‌ها سهمیه قیر رایگان برای شهرداری اختصاص‌ یابد تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرحهای عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.