سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار:

جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره تابستانی مونسون تا غدیر همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار حسام‌الدین یوسفی اظهار کرد: جشنواره تابستانی مونسون که از هشتم شهریورماه جاری آغاز شده تا غدیر همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا شهروندان استان و هم‌وطنان با سفر به شهر ساحلی چابهار از زیبایی‌های طبیعت و هوای خوب در این فصل از سال استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمرکز بر توسعه تولید و اشتغال یکی از مأموریت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار است، کارآفرینان و صاحبان صنایع که در این راستا تلاش می‌کنند در طول برگزاری جشنواره در قالب گزارش‌های تصویری وزنده توسط شبکه هامون معرفی می‌شوند.

یوسفی بیان کرد: در حاشیه محل برگزاری جشنواره غرفه‌هایی از جلوه‌های گردشگری، فرهنگ، آداب‌ورسوم مردم و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان به‌ویژه چابهار جهت بازدید شرکت‌کنندگان و گردشگران برپا می‌شود.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با میزبانی هنرمندان ملی، استانی، چهره‌های ورزشی و فرهنگی به‌پاس تلاش و زحماتشان در این عرصه‌ها با اهداء لوح تقدیر و تندیس از آنان تجلیل خواهد کرد.

گفتنی است؛جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار از امروز ۸ شهریورماه جاری در محل جایگاه میلاد شماره ۲، روبروی مجتمع طلا از ساعت ۲۱ شب آغاز و به مدت ۱۵ شب (تا ۲۲ شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.