سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور برق نطنز خبر داد

افتتاح 3 نیروگاه خورشیدی برق در نطنز

مدیر امور برق شهرستان نطنز گفت: با مشارکت بخش خصوصی 3 نیروگاه خورشیدی برق در نطنز با تولید 32 کیلو وات برق در 3 منطقه نطنز، بادرود و کشه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم‌علی ناظری امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های اداره برق نطنز اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم 30 طرح در حوزه برق را در شهرستان که در طول 5 ماهه اول سال توسط این اداره پیگیری و انجام شده به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: این طرح‌ها شامل برق فشار متوسط، تبدیل سیم به کابل، نصب ترانسفورماتور، احداث شبکه‌های روشنایی و تعمیرات بوده که با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر امور برق شهرستان نطنز رفع حریم ابیانه، احداث پست خیابان 17 شهریور بادرود، بهسازی شبکه فشار متوسط روستای ابیازن، احداث شبکه روشنایی ورودی نطنز از مزرعه خطیر، بهینه‌سازی کوچه‌های زینبیه و کوی معلم ده‌آباد، برق‌رسانی به امامزاده رقیه خاتون و بهسازی خیابان طالقانی بادرود را از جمله پروژه‌های اجرایی برشمرد.

وی همچنین گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید و شکوفایی کشور امروز با مشارکت بخش خصوصی 3 نیروگاه خورشیدی برق در نطنز  با تولید 32 کیلو وات برق در 3 منطقه نطنز، بادرود و کشه افتتاح شد.

ناظری در پایان هدف از اجرای این پروژه را تولید انرژی پاک، کاهش گازهای گلخانه‌ای و بهینه‌سازی مصرف انرژی عنوان کرد و در تشریح ویژگی‌های این پروژه زیست‌محیطی مطرح کرد: این نیروگاه خورشیدی از نوع متصل به شبکه است که با تولید برق در محل مصرف، باعث کاهش تلفات در سیستم توزیع برق می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.