سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری سازی وضعیت برق فریدونکنار با هزینه ۸۲۲ میلیون ریالی

۸۲۲ میلیون ریال برای پایدارسازی برق شهرستان فریدونکنار هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی رحمانی مدیر امور توزیع برق فریدونکنار گفت: با نصب یک دستگاه پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در محل پست فریدونکنار امسال چهار خروجی ۲۰ کیلوولت جدید برای پایدارسازی و کاهش قطع برق در این شهرستان ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه اجرای این طرح با حفر کانال به عمق و عرض دو متر و طول ۸۵ متر برای نصب کابل زمینی با هزینه ۸۲۲ میلیون ریالی انجام شد، افزود:با اجرای این طرح دو خروجی فشار متوسط به سمت شهر و دو خروجی به سمت بخش ایجاد شد.


رحمانی گفت: دو خروجی مجزای ۲۰ کیلوولت از پست فوق توزیع ۶۳ به ۲۰ کیلوولت دریاسر نیز برای تقویت برق شهرستان و بندر در دست اجرا است که بخش عمده‌ای از کار با هزینه پنج میلیارد ریال انجام شده است.


وی افزود: در سال گذشته با جذب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، توزیع برق فریدونکنار، توانست گام موثری در راستای توسعه، احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق شهرستان فریدونکنار بردارد.


مدیر امور توزیع نیروی برق فریدونکنار گفت: امور توزیع نیروی برق فریدونکنار با دارا بودن ۳۴ هزار مشترک، یکی از مراکز ۱۶ گانه توزیع برق مازندران بوده که در مجموع با بکارگیری ۴۳ پرسنل مشغول خدمت رسانی ۲۴ ساعته به مردم است.


انتهای پیام/آ


کاهش قطع برق در فریدونکنار با اجرای طرح‌های برق رسانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.