سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت اسپانسر تبلیغات محیطی از فعالیت در حوزه فوتبال

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از احتمال محرومیت شرکت طرف قرارداد تبلیغات محیطی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت الله ممبینی درباره عدم اجرای مفاد قرارداد شرکت طرف قرارداد تبلیغات محیطی در قبال سازمان لیگ عنوان کرد:متاسفانه به رغم هشدارها و پیگیری های مکرر،مدیران شرکت ایران نوین همچنان به تعهدات خود عمل نکرده اند و اینچنین فدراسیون فوتبال و در واقع فوتبال ملی را در حساس ترین روزها با عدم پرداخت حقوق حقه فوتبال در تنگنا و مضیقه قرار داده اند. عدم پرداخت تعهد 30 میلیاردی شرکت طرف قرارداد تبلیغات محیطی در حالی اتفاق افتاده که فوتبال این روزها به شدت به منابع مالی نیاز دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: ضمن تشکر از مساعدت های قوه محترم قضاییه باید بگویم این شرکت به رغم اینکه مدتی است با حکم دادگستری تهران محکوم به پرداخت 30 میلیارد تومان شده، از دادن وجوه مربوط به قرارداد با سازمان لیگ فوتبال طفره می رود و به هیچ وجه حاضر به تمکین رای دادگاه نیست.

ممبینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پیگیری رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، صدور رای کیفری دیگری در حال پیگیری است. ضمن اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم پس از رسیدگی به پرونده شرکت مذکور، این شرکت را احتمالا از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال محروم خواهد کرد. فدراسیون فوتبال به هیچ وجه در این باره از حقوق فوتبال کوتاه نخواهد آمد و تا پایان پیگیر دریافت مطالبات خود از این شرکت در پرونده مذکور خواهد بود.

انتهای پیام/

 

حکم قضایی باعث محرومیت اسپانسر تبلیغات محیطی فوتبال می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.