سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 ملی پوش به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیوستند

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:محمد جمشیدی و آرمان زنگنه 2 ملی پوش بسکتبال با قراردادی یک ساله به عضویت پالایش نفت آبادان در آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛هماد سامری افزود:با توجه به جدا شدن سعید داورپناه، میثم میرزایی و سجاد مشایخی سه بازیکن ملی پوش پالایش نفت آبادان، بدنبال تقویت تیم بودیم.

وی گفت:با چند بازیکن ملی پوش وارد مذاکره شدیم که موفق به عقد قرارداد با جمشیدی و زنگنه 2 بازیکن پیشین پتروشیمی بندر امام شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: این دو از بازیکنان با تجربه بسکتبال کشور هستند که به طور حتم در رقابت های فصل آینده جزء مهره های تاثیرگذار تیم پالایش نفت خواهند بود.

سامری با اشاره به تمدید قرارداد سه بازیکن اصلی تیم پالایش نفت افزود:پس از مذاکراتی که با محمد حسن زاده و فرید اصلانی 2 بازیکن ملی پوش تیم و محمد اکبری داشتیم با آنها به توافق نهایی رسیدیم.

وی تصریح کرد:تیم پالایش نفت در فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و برای رسیدن به این هدف اقدام به جذب 2 بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی در پست پنج خواهیم کرد.

سامری افزود:با توجه به اینکه ما نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا هستیم باید تیمی مقتدر و هماهنگ را آماده حضور در این مسابقات کنیم.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران از اواسط مهرماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام /د

پیوستن 2ملی پوش به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.