سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان

جمع آوری 15 میلیارد ریالی نذورات در عیدقربان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه تا کنون مردم استان 15 میلیارد ریال (یک میلیارد و 500 میلیون تومان) نذورات شامل گوشت قربانی و معادل قیمت آن را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی اصل  اظهار داشت: با توجه به اینکه اهل سنت در سیستان و بلوچستان عید قربان را در مدت سه روز جشن می گیرند احتمال افزایش میزان نذورات در استان وجود دارد که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: همین آمار اولیه نذورات اهدایی مردم سیستان و بلوچستان نیز نسبت به عید قربان سال گذشته بین پنج تا 10 درصد افزایش داشته است.

شهرکی گفت: نزدیک به 40 هزار نفر از مردم نیازمند سیستان و بلوچستان امسال از نذورات اهدایی عید قربان بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیشترین نذورات اهدایی عید قربان تا کنون مربوط به شهرستان های نیمروز، زهک، هامون، مناطق یک و سه زاهدان، چابهار، ایرانشهر و سراوان بوده است.

شهرکی اصل تصریح کرد: هم اینک 246 هزار نفر در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی گفت: هموطنان می توانند از طریق شماره حساب 0107073434006 کمیته امداد سیستان و بلوچستان نزد بانک ملی و یا از طریق وارد کردن کد *8877*054# با تلفن همراه کمک های خود را در طول سال به افراد نیازمند استان اهدا کنند.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ع

جمع آوری نذورات عید قربان در سیستان وبلوچستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.