سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف 2 محموله كالای قاچاق به ارزش بیش از 1 میلیارد در مراغه

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از توقیف 2 محموله انواع كالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ريال و دستگيری 2 نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصلانی‌فر فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت‌زنی و در یک عملیات ویژه به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور انواع البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دوربین را کشف و در این رابطه 2 نفر دستگیر وخودروهای مربوطه نیز توقیف شدند.

اصلانی‌فر با اعلام اینکه متهمان کالاهای قاچاق را از مرزهای غربی کشوربارگیری و قصد فروش در مرکز کشور را داشتند، گفت: با هوشیاری ماموران خودروهای مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مراغه زمین‌گیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک‌میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و شهروندان درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

دستگيری 2 نفردر توقیف محموله كالای قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.