سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات نخستین نشست هم‌اندیشی کانون مدیران جهادی

سخنگوی کانون مدیران جهادی گفت: هدف ما شناسایی مدیران جهادی، برقراری ارتباط میان آنان و کادر سازی مدیریتی است.

مهدی ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین نشست هم اندیشی مدیران جهادی و فعالان این عرصه، اظهار کرد: این نشست هم اندیشی با هدف پیشبرد و پایش مدیریت جهادی با تکیه بر مدیران نسل جوان انقلاب برگزار شد.

سخنگوی کانون مدیران جهادی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی مدیران جهادی می‌دانیم به همین دلیل این نشست، در سالگرد شهادت آنان با گردهمایی مدیران ارشد دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی برپا شد.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه میزگردی تخصصی برای بررسی ابعاد مختلف مدیریت جهادی و چرایی آن در این همایش صورت گرفت، ادامه داد: هدف ما از  اینگونه نشست‌ها معرفی کانون مدیران جهادی و اهداف آن، همچنین مطرح کردن اندیشه‌های صاحب نظران در این زمینه است.

وی به اهداف کانون مدیران جهادی اشاره کرد و افزود: قصد ما شناسایی مدیران جهادی، برقراری ارتباط میان آنان و کادر سازی مدیریتی با شاخصه‌های مدیران جهادی است.

سخنگوی کانون مدیران جهادی با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان مدیریت جهادی، گفت: این گفتمان برگرفته از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است و باید برای ترویج آن تلاش زیادی انجام شود.

ناظمی اردکانی خاطر نشان کرد: کانون مدیران جهادی درصدد است که در سطح ملی، تندیس مدیران جهادی را طراحی و به مدیران برگزیده اهدا کند البته بنا داریم در آینده هم  این گفتمان را در سطح منطقه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

 

نخستین نشست هم‌اندیشی کانون مدیران جهادی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.