سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیران خراسانی:

وزارت ورزش می تواند از فدراسیون ها گزارش بخواهد اما رسانه ای کردن آن منطقی نیست

نماینده مردم مشهد و كلات در مجلس شورای اسلامی گفت : فدراسیون کشتی در چند سال گذشته با یک برنامه ریزی مدون و منطقی در مسیر مثبتی در حال حرکت است.

رضا شیران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: من چند سال است برنامه های کشتی کشور را پیگیری می کنم و این فدراسیون یک مجموعه کاملاً منظم و موفق است.
شیران درباره نامه وزیر ورزش و جوانان به داورزنی و نتایج کشتی آزاد در رقابت های جهانی 2017 فرانسه اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان می تواند از فدراسیون ها گزارش دلایل نتایج را بخواهد ولی رسانه ای كردن این موضوع به هیچ عنوان كار منطقی و مناسبی نبود.
وی تصریح كرد:در همه رشته های ورزشی بُرد و باخت وجود دارد و در مورد ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی فرانسه نیز بهتر بود شورای فنی به عنوان عالی ترین مرجع فنی كشتی ابتدا نظرات خود را در این زمینه اعلام می نمود بعد وزارت ورزش تصمیم گیری می کرد.
شیران در پایان خاطرنشان كرد:وزارت ورزش می بایست در كنار كار نظارتی، مسایل حمایتی از جمله پرداخت بودجه فدراسیون ها بالخصوص رشته های مدال آور را هم بموقع انجام دهد.
انتهای پیام/


نظر رضا شیران خراسانی درباره عملکرد فدراسیون کشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
omid
۱۴:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عجبببب