سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی وزرا هنوز درگیر تفکرات جناحی هستند/همه باید به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: برخی وزرا هنوز درگیر تفکرات جناحی و گروهی هستند و احساس رقابت می‌کنند.

حسین کنعانی مقدم درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه دولت باید یک دولت هشتاد میلیونی  باشد و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند و به همین خاطر باید همه نیروها اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقل به شرایط فعلی کشور کمک کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب تصریح کرد: اگر وزرا از اصول‌گرایان کمک بخواهند قطعا بی‌پاسخ نخواهند ماند و اصول‌گرایان با تمام توان کمک خواهند کرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب با بیان اینکه برخی وزرا هنوز درگیر تفکرات جناحی و گروهی هستند و هنوز احساس رقابت می‌کنند خاطر نشان کرد: آنها فکر نمی‌کنند که وزیر یک دولت 80 میلیونی هستند بلکه فکر می‌کنند وزیر یک جناح خاص هستند.

کنعانی مقدم درباره کمک نیروهای اصول‌گرا در بخش های مختلف اظهار داشت: اولویت اول کشور اقتصاد مقاومتی است و برای موفقیت در اقتصاد مقاومتی بحث بازار و به کار گیری ظرفیت تولیدی در کشور از شاخص‌های مهم است و اگر بخواهند در این زمینه موفق شوند چاره‌ای جز به کارگیری همه توانمندی‌های موجود در کشور ندارد.

وی با بیان اینکه برخی از شخصیت‌های اصول‌گرا حلقه وصل بین جریان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی هستند اظهار داشت: هر دو جناح این دسته از افراد را قبول دارند و می‌توانند نقش مؤثری در انسجام ملی فارغ از جناح بندی ها داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اولویت اول کشور اقتصاد مقاومتی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.