سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی در پیامی به گردهمایی فرهنگی «شمیم بصیرت» مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد پیشرفته‌ترین مرکز آموزش عالی جهان اسلام در افق 1404

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در افق 1404 پیشرفته ترین مرکز آموزش ایران و جهان اسلام باشد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین ضیافت آموزشی و فرهنگی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با عنوان "شمیم بصیرت" و با حضور بیش از 700 نفر از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی به میزبانی واحد نجف‌آباد با قرائت پیام ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد.

متن پیام ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به گردهمایی "شمیم بصیرت" به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان گرانقدر، دانشجویان و فرزندان عزیزم؛ از اینکه در آستانه فصلی نو و فرارسیدن بهار دانش حول محور دین، اخلاق و فرهنگ گردهم آمده اید خرسند و شادمانم و حضورتان را در این گردهمایی فرهنگی که مزین به نام "شمیم بصیرت" است، ارج می نهم.

شایسته است قبل از هر چیز گرامی بداریم یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدای گلگون کفن انقلاب از جهان آرا تا حججی و شهدای عزیز اردوهای جهادی و بویژه شهدای والا مقام دانشگاه آزاد اسلامی.

فرزندانم

بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث گرانمایه امام خمینی(رحمت الله علیه) و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می تواند در افق 1404 به سبب زیرساخت های ارزشمند و سرمایه های بزرگ انسانی تاثیرگذارترین و پیشرفته ترین مرکز آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام باشد. دستیابی به این هدف و ماموریت بزرگ نیازمند ایجاد محیطی الهام بخش و پایبندی و تعمیق فکر و اندیشه جوانان پرشور و انقلابی با مبانی نظری و عملی آیین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) فرهنگ به مثابه اکسیژن و هوا در جامعه است لذا حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه علم و دانش در گرو ایجاد محیطی برخوردار از هویت اسلامی متمسک به قرآن و عترت(علیهم السلام) و پیشتاز در تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی است.

از این گردهمایی انتظار می رود شما جوانان عزیز پس از اتمام این دوره معرفت افزایی، سفیران فرهنگی و چشمه های جوشانی از معارف دینی و تاثیر گذار در محیط دانشگاه بوده و با ایستادگی شجاعانه پای ستون استوار ارزش های والای انقلاب و شهیدان با همت و عزم در این راه پیش بروید.

لازم می دانم از تلاش و مجاهدت معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر کلانتری، اساتید و شخصیت های محترمی که قبول زحمت فرموده و در این گردهمایی فرهنگی حضور خواهند یافت و همچنین زحمات و تلاش دست اندرکاران مجریان طرح در واحد نجف آبادصمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علی اکبر ولایتی

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.