سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا ۴۰ روز آینده شهردار بیرجند مشخص می‌شود

عضو شورای شهر بیرجند از مشخص شدن شهردار تا ۴۰ روز آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد عضو شورای شهر بیرجند گفت : اگر در گزینه بومی بودن به شایسته سالاری نرسیم آن وقت به گزینه غیر بومی مطرح می‌شود.


وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار معیارهای مختلفی از جمله شایسته سالاری و بومی بودن مطرح خواهد شد، افزود :معیارهایی مانند، تجربه، تخصص، برنامه ریزی، قدرت تعامل با مسئولان و مردم، داشتن تعهد اخلاقی و توسعه‌ای ، دیدگاه احترام به مردم جزو معیارهایی ما خواهد بود.


عبدالرزاق نژاد گفت : شهردار بیرجند باید از تخصص لازم برخوردار باشد و تعهدات اسلامی، اخلاقی و انقلابی داشته باشد و ما شهرداری را می‌پسندیم که در تمامی زمینه‌ها نگاه او توسعه‌ای ، پیشرفتی و خدماتی باشد.


وی افزود: قطعا شهرداری نیاز داریم که در همان مدت زمان شش ماه اول کار مردم بتوانند تغییرات را در سطح شهر حس کنند و باید فکر او توسعه‌ای در تمامی ابعاد و خدمات رسانی به مردم به ویژه در زمینه حاشینه نشینی ، نقاط محروم باشد.


عبدالرزاق نژاد گفت: شهردار جدید باید یک شخصیت دلسوز، جهادی، خلاق، باشد تا بتواند نواقص شهر را برطرف کرده و در زمینه‌های خدماتی، وپیوست فرهنگی داشته باشد.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/ک


شهردار بیرجند تا اواسط مهر ماه انتخاب می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.