سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در کشور

ساخت دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک در گناباد

دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک برای نخستین بار توسط گروه فنی و مهندسی شرکت صنایع چینی تقدیس گناباد طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛ هادی ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در مراسم رونمایی این دستگاه گفت: طراحی و ساخت این دستگاه توسط متخصصان بومی یک میلیارد ریال هزینه معادل یک ششم هزینه نمونه خارجی آن داشت.

وی افزود: با ساخت دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک ازخروج پنج میلیارد ریال ارز از کشور جلوگیری شد. این دستگاه در تولیدات محصولات چینی و به جای چهار ربات، کار پرداخت فرآورده‌های ظروف تولیدی را انجام می‌دهد.

محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد نیز گفت: دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی و اشتغال به دنبال تسهیلگری برای تولیدکنندگان و کارآفرینان به منظور خروج از وضعیت رکود اقتصادی است.

محمدعلی نبی پور افزود: تعهد و صداقت نیرو‌های کار گنابادی باعث افتخار، بالندگی و کمک به توسعه و افزایش رضایت مندی کارآفرینان غیربومی است.

مهدی مرادی قائم مقام شرکت تولیدی صنایع چینی گناباد نیز نبود زیرساخت‌های مانند فرودگاه و دوری از بازار مصرف و مواد اولیه را از مشکلات مهم تولیدکنندگان در شهر‌های محروم و کم برخوردار مانند گناباد دانست.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است و برای راه اندازی این واحد‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

فعالیت این تعداد واحد صنعتی در گناباد برای سه هزار و ۲۸۴ نفر شغل مستقیم و دو برابر این تعداد به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

سه شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

انتهای پیام// ح. ت.
 


دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک در گناباد برای اولین بار در کشور ساخته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.