سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی: حضور قریب به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال پیشنهاد من بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قریب برای مدیر عاملی نیامده بود و او را خودم برای سمت رئیس هیئت مدیره به وزیر ورزش و جوانان این پیشنهاد را داده بودم.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد استعفای محمدحسین قریب و اینکه گفته می‌شود او در نظر داشته مدیرعامل باشگاه استقلال باشد گفت: در هر صورت قریب با حاضر نشدن در نشست‌ها نشان داده بود که علاقه‌ای برای ماندن در استقلال ندارد، اما این را هم باید بگویم که او به هیچ عنوان برای مدیر عاملی نیامده بود و درباره سمت رئیس هیئت مدیره بودن او نیز من به وزیر ورزش و جوانان این پیشنهاد را داده بودم بنابراین او اصلا دنبال سمتی در استقلال نبود.

او ادامه داد: قریب تنها در اولین نشست با وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و دیگر در هیچ جلسه‌ای هیئت مدیره را همراهی نکرد.

زمانی در مورد جانشینی قریب در هیئت مدیره گفت: رسیدگی به این موضوع از حوزه اختیار‌های وزیر ورزش و جوانان است و به زودی یک نفر از سوی او به عنوان عضو جدید انتخاب می شود.

او درباره مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها افزود: مجوز رسیدگی به این مساله از سوی هیئت مدیره به مدیرعامل واگذار شده است، بنابراین افتخاری نسبت به  پرداخت مطالبات اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان در مورد فرصت ۲ بازی به منصوریان گفت: به هر ترتیب طبق تصمیمی که در هیئت مدیره اتخاذ شد به این نتیجه رسیدیم که به منصوریان ۲ بازی دیگر فرصت دهیم و امیدوارم در این ۲ دیدار نتیجه‌های خوبی را کسب کنیم و به سمت تغییر سرمربی نرویم. همچنین امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که از ناراحتی هواداران و ما کاسته شود. در هر صورت هیئت مدیره تمامی نیازهای کادر فنی را تامین کرده است و این انتظار می‌رود که در دیدار‌های آینده شاهد درخشش نام استقلال باشیم.

انتهای پیام/


وزیر ورزش و جوانان جانشین قریب را انتخاب می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.