سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار جوانان پرداخت می‌شود

معاون ساماندهی امورجوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: برای راه اندازی کسب و کار جوانان و ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت تا ۲ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امورجوانان وزیر ورزش و جوانان عصرامروز در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب افزود: ۲ میلیارد ریال تسهیلات به منظور توسعه کسب و کار گروه‌های جوان جامعه اعطا می‌شود و اجرای آن مورد تاکید رئیس جمهور است.
وی همچنین بیان کرد: برای توسعه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان (سمن ها) نیز تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به جوانان پرداخت خواهد شد.
وی از برگزاری دوره‌های توانمند سازی و آموزش کار آفرینی به جوانان خبر داد و اظهار کرد: مشارکت جوانان با تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در عرصه تولید و اشتغال و جوانگرایی در ساختار‌های ملی و استانی ادارات و سازمان‌ها اولویت اصلی دولت دوازدهم در زمینه ساماندهی امور جوانان است.
وی ادامه داد: دولت دوازدهم با رویکرد‌های جدید و با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی زمینه‌های لازم برای مشارکت‌های حداکثری جوانان در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و افزایش تولید و اشتغال را فراهم کرده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشارکت جوانان در زمینه توسعه تولید و اشتغال مورد تاکید جدی دولت دوازدهم است اضافه کرد: به منظور شتاب بخشی به مشارکت جوانان در زمینه تولید و اشتغال، مصوبه‌ای نیز از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده است.
رستمی افزود: مشارکت جوانان در زمینه راه اندازی کسب و کار موجب تسهیل فرآیند تولید و اشتغال در حوزه جوانان و ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان تکاب گفت: وزارت ورزش و جوانان برای تامین منابع مالی برگزاری جشنواره ملی طراحی و ساخت جواهرات در شهرستان تکاب آمادگی دارد.
رستمی افزود: از نتایج حاصل از این جشنواره به پنج گروه برتر در حوزه طلا و جواهر تسهیلاتی تا سقف ۲ میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد برای راه اندازی کسب و کار توسط جوانان در این زمینه پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: با راه اندازی و تشکیل چهار سازمان مردم نهاد جوانان، به زودی خانه جوان نیز در شهرستان تکاب تاسیس می‌شود.
وی با تاکید بر مشارکت نهادمند جوانان شهرستان تکاب در زمینه تولید و اشتغال بر محور طلا و جواهر ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های تکاب در زمینه معادن بزرگ طلا، سازمان‌های مردم نهاد تلاش کنند طرح جامع کسب و کار و گردشگری طلا و جواهر را اجرا کنند.

انتهای پیام/م

سازمان های مردم نهاد در دولت دوازدهم افزایش می یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.