سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورند

ده‌ها هزار زایر ایرانی که برای ادامه انجام مناسک حج ابراهیمی در سرزمین منا مستقر شده اند؛ پس از رمی جمرات و قربانی و تقصیر؛ جامه احرام از تن به درآورند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ " نصرالله فرهمند " مدیرعملیات حج اعلام کرد: همه کاروان‌های حجاج کشورمان " رمی جمرات " در روز دهم ذی الحجه را انجام دادند و در خیمه‌های منا مستقر هستند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده؛ آخرین گروه از زایران کشورمان؛ ساعتی قبل رمی جمرات را انجام داده و به خیمه‌های خویش بازگشتند.

فرهمند با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به همه حجاج کشورمان گفت: بحمدالله با وجود گرمای هوا در سرزمین منا، با تدابیر پیش بینی شده زایران ایرانی این مرحله از مناسک حج را بدون مشکل به پایان رساندند.

وی اضافه کرد: حضور نیرو‌های راهنما و هیات پزشکی در مسیر‌های منتهی به جمرات و بازگشت زایران به خیمه‌ها؛ بسیار برای زایران کشورمان دلگرم کننده و آرامش بخش بود.

مدیرعملیات حج گفت: واحد‌های امدادی؛ به شماری از زایران مسن و سالخورده که در مسیر بازگشت به خیمه‌ها نیازمند راهنمایی بودند؛ خدمات لازم را ارایه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج 96 ، اخبار حج ، مناسک حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
خیلی خوبه