سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح 85 طرح در بافق

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار یزد 85 پروژه با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 85 پروژه، در زمینه های عمرانی، راه و شهرسازی، آب شرب روستایی، اورژانس و شهرداری همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار یزد، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسوولان با اعتباری بالغ بر 37میلیارد تومان در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح شد.

استاندار یزد در این آیین با اشاره به افتتاح 23کیلومتر از جاده های روستایی این شهرستان گفت: جاده های هنسک و جوزی آسفالت و افتتاح شده و تمام روستاهای بالای 20خانوار از نعمت جاده آسفالته برخوردار می شوند.

سید محمد میرمحمدی به مجتمع آب رسانی روستاهای کوشک و گزستان اشاره و بیان کرد: آب رسانی 17روستا از طریق این انجام شده و از نعمت آب شرب و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی این شهرستان تصریح کرد:افتتاح کد دوم اورژانس ،افتتاح بخشداری مرکزی و پارک بانوان بافق برخی از پروژه های عمرانی این شهرستان می باشد.

بازدید از پروژه بزرگراه یزد بافق، ادای احترام به شهدای گمنام در تپه نور الشهدا دولت آباد سبزدشت و کلنگ زنی و آغاز فاز دوم تپه نورالشهدا از دیگر برنامه های استاندار در بافق بود.

انتهای پیام/ص

85 پروژه در هفته دولت در بافق افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.