سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی : دولت برای اعزام دانش آموزان آیین‌نامه‌های سختگیرانه‌ای تدوین کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: دولت برای اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوها و مسابقات، آیین‌نامه‌های روشن و سختگیرانه‌ای اعمال کند.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی گفت: داغ سنگین خانواده های داغدار حادثه تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان عزیز هرمزگانی، ایران را در عید قربان مصیبت زده کرد.


وی ضمن تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدیده و آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومین این حادثه تاکید کرد: از مسئولان ذیربط در دولت می خواهیم به فوریت برای اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوها و مسابقات، مقررات و آیین نامه های روشن و سختگیرانه ای با هدف تامین امنیت جانی سرمایه های کشور تدوین و اعمال کنند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مسئولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم در تدوین مقررات و نظارت بر اعزام دانش آموزان و دانشجویان، روشن و قابل مطالبه است.

رحیمی در ادامه اذعان داشت: مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را از طریق کمیسیون‌های ذیربط و نمایندگان نسبت به این حادثه اعمال خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس بیان داشت: همه نسبت به سرمایه های انسانی کشورمان مسئولیت مشترک داریم و مسئولان بخش‌های مختلف دولتی در این خصوص، مسئولیت مضاعف دارند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.