سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی کمیته های مختلف برای تشییع شهید حججی در نجف آباد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد گفت: مسیر تشییع شهید حججی مشخص شده و کمیته‌های مختلفی برای انجام این مراسم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عطاالله شریعتی‌ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با اعلام این خبر گفت : به دلیل اینکه هنوز زمان ورود پیکر شهید حججی به نجف‌آباد مشخص نیست زمان برگزاری مراسم تشییع هم قطعی نیست.

وی ادامه داد: هر روزی که مراسم تشییع شهید برگزار شود فردای آن روز مراسمی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) نجف آباد برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد افزود: محل خاکسپاری شهید در یادمان شهدای گلزار شهدای نجف آباد است و در حال حاضر کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مراسم برنامه‌ریزی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

شریعتی‌نیا ادامه داد: همه کمیته ها در حال آماده باش هستند و برنامه‌های تشییع و خاکسپاری مشخص شده و به محض اینکه خبر قطعی ورود شهید به شهرستان نجف آباد اعلام شود فعالیت اجرایی کمیته‌ها تشریح می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تشییع شهید در اصفهان نداریم و تنها برگزاری مراسم تشییع در تهران و نجف آباد قطعی است.

وی با اشاره به مسیر تشییع شهید اظهار داشت: مسیر تشییع پیکر شهید حججی از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان و گلزار شهدا از ساعت 8:30 روز ورود شهید به شهرستان نجف آباد است.

انتهای پیام/
مراسم تشییع پیکر شهید حججی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.