سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه فرصت سوزی منصوریان در استقلال

سرمربى تيم فوتبال استقلال اين روزها پس از دريافت اولتيماتوم وقت خود را در خارج از كشور سپرى مى كند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندى پيش بود كه مديران آبى پوش در جلسه هیئت مدیره استقلال تصمیم گرفتند به عليمنصور ٢ بازی دیگر فرصت داده شود تا او دوباره بتواند شانس حضور در استقلال را داشته باشد

منصوريان كه در فصل قبل هم با وجود شروع بد در ليگ در بازى هاى آخر توانست آبى هاى پايتخت را بالا بكشد با مطرح كردن مشكلات و ضعف ها و خريد بازيكنان متعدد ميلياردى انتطار ميرفت كه امسال استقلال در ليگ موفق تر ديده شود ،اما نه تنها اين امر ميسر نشد بلكه ضعف در تيم و هماهنگى بد تر از گذشته نيز در تيم او نمايان شد.

منصوريان تنها تا هفته پنجم رقابت هاى ليگ برتر توانسته در ٥ بازى ، ٤ امتياز جمع كند و در رده پانزدهم جدول ليگ برتر قرار بگيرد و به نوعى فصل را به بدترين شكل ممكن آغاز كند.تيم استقلال با وجود سرمربيگرى منصوريان تنها يك گل را در كارنامه خود تا به اينجا ثبت كرده است .

البته فرصت ٢ بازی دیگر به منصوریان خود به خود به تیم استرس وارد مى كند و شايد حال و روز استقلال را بدتر از پيش كند اما طبق اعلام هيئت مديره، منصوريان تنها ٢ بازى فرصت خواهد داشت و ديگر فرصت جديدى براى او در نظر گرفته نمى شود چرا كه تا به اينجا هم برخى از مديران استقلال منصوريان را در حد و اندازه اين تيم نمى دانند و نظر آنها بر اين بوده كه بايد خيلى زود تَر از اينها يك مربى خارجى خوب جايگزين مى شد.

 از طرفى با توجه به اينكه صبر تماشاگران استقلال هم تمام شده است بنابراين این ٢ فرصت كار را برای منصوريان سخت خواهد کرد .در هر صورت منصوريان بايد روی نقاط ضعف تیم کار کند و در بازی با گل گهر سير جان و پارس جنوبی تیم جدیدی را روانه ی میدان کند تا بدين ترتيب بتواند نتايج لدخوله هواداران و مديران تيم را كسب كند.

همچنين چند روزى از آخرين فرصت هيئت مديره به عليمنصور نميگذرد كه او بجاى نظم دادن و برنامه ريزى دقيق تيم و تغيير در تاكتيك ها ،روز هشتم شهریور عازم کشور چین شد تا در مراسم بهترين مربى هاشرکت کند.مراسمى كه از پيش دعوت شده بود اما در هر صورت بهتر بود با توجه به اولتيماتوم ماندن را انتخاب مى كرد.

به گفته ى برخی از كارشناسان در این شرایط که منصوریان با استقلال نتیجه خوبی نگرفته است، بهتر بود تیم را رها نمی‌کرد و قید سفر را مى زد درست همانند برانکو كه تیمش را به این سفر ارجح می دانست .به اين ترتيب وقتى منصوريان برای ماندن در استقلال اولتیماتوم دریافت کرده بهتر بود در كنار تيمش و مصدومانى كه هر روز به تعداد آنها اضافه مى شود باقى مى ماند.

منصوریان امروز پس از حضور در اجلاس مربیان برتر آسیا راهی ایران می شود و بايد ديد آقاى مدرن كه چند روزى هم غيبت داشته چطور در اين ٢ هفته ى باقيمانده انگيزه و هماهنگى را ميان بازيكنان تيمش ايجاد مى كند و يا اينكه او همانند گذشته تنها با نشان چند لايك و باخت هاى متوالى باز هم هواداران استقلال را پيش از اين ناراحت مى كند.

انتهای پیام /

فرصت سوزی منصوریان در استقلال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
.علی منصور کارشا بلده
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
امان از دست علی کچل 6 تایییییی
امید
۰۷:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
شیشعلی خخخ
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
استقلال بازنده
بی نام
۲۳:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
بی ظرفیت اینا بهونه ای برای کری خوندن است آخه کیسه و دلاکی چیزی کوچک و بد نیست قدر خود را بدونین و هیچ وقت از مد نمی افته. نقش عمده ای در نظافت و تمیزی جامعه داره چیزی کمی نیست اعتماد به نفس داشته باشین.
محسن
۲۳:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
خودکرده را تدبیر نیست طرفداران کیسه نبودن مگه ادای ما را در میاوردن و شعار حمایت و یا داشعلی هرچی بگه را در می آوردن حالا هم باید این فصل تحمل کنند تا شاید تیمشان تونست قعر جدول از سقوط نجات پیدا کنه خخخخ
استقلال قعرمان در لیگ برتر بمان
محسن
۲۳:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
خودکرده را تدبیر نیست طرفداران کیسه نبودن مگه ادای ما را در میاوردن و شعار حمایت و یا داشعلی هرچی بگه را در می آوردن حالا هم باید این فصل تحمل کنند تا شاید تیمشان تونست قعر جدول از سقوط نجات پیدا کنه خخخخ
استقلال قعرمان در لیگ برتر بمان
ع
۲۲:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
برو کیسه کش واقعان عجب روی دارن رو که نیست سنگه پای قزوینه رده 15ای
محمد رضا
۲۱:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
لنگعلی برو بیرون
پرسپولیسی
۲۰:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
علی منصوریان مربی خوب و با استعداد است و از ذخایر خوب استلال. ولی الان برای مربیگری استقلال زود بود همانطور که پیروانی و استیلی برای پرسپولیس فرقش با اونها این بود وقتی متوجه شدن استعفا دادن منتها آقای منصوریان با خودخواهی منافعش بر استقلال ترجیح داد.
اکبر
۱۸:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
نمیره .نابودشداستقلال 6هفته هم رفت چطوری جبران میشه عمرا فقط منصوریان بره برای بقا بجنگن
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
امان از این علی کچل 6تایی .
ارش
۱۴:۴۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
درخواست دارم هیج کس شیشعلی خان را با برانکو که یک جنتلمن به تمام معناست مقایسه نکنه