سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سال ۹۷؛

نرم گازرسانی در استان آذربایجان غربی به ۹۰ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی گفت: نرم گازرسانی در استان تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۹۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا شیخی امامزاده مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی پنج شنبه شب در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستای گرد قبران، انبار و عباس آباد شهرستان بوکان اظهار کرد: متوسط گازرسانی به روستاها در آذربایجان غربی هم‌اکنون۵۰ درصد است که تلاش می‌شود نرم گازرسانی در آذربایجان غربی تا پایان سال ۹۷ به ۹۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه متوسط گازرسانی در بوکان نزدیک به ۵۰ درصد است، افزود: در حال حاضر ۴۰ روستای شهرستان بوکان از نعمت گاز برخوردار هستند و ۲۱ روستای این شهرستان تحت پیمان قرار دارند و تلاش می‌شود که با گازرسانی به ۱۸ روستا شاخص بهره‌مندی در بوکان به ۶۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پیمانکار طرح گازرسانی در محور بوکان - خلیفان تا پایان شهریور مشخص می‌شود و فرایند گازرسانی آغاز می‌شود.

شیخی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی در دورترین مناطق کشور گازرسانی انجام شده است ادامه داد: ایران از نظر منابع گازی دومین کشور در دنیا است اما همانگونه که قرآن کریم و بزرگان دین بر صرفه‌جویی تأکید کرده‌اند، استفاده بهینه از این نعمت خدادادی ضروری است.

سه روستای گرد قبران، انبار و عباس آباد شهرستان بوکان دو درصد از جمعیت شهرستان بوکان را شامل می‌شوند و برای گازرسانی به این سه روستا مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است که در این طرح ۲۵۶ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/م

۴۰ روستای شهرستان بوکان از نعمت گاز برخوردار هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.