سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی کره جنوبی:

ایران 10 نفره هم قدرتمند بازی کرد/ فرصت کوتاهی برای آماده سازی داشتیم

شین تائه یونگ گفت: تنها هدف ما برتری مقابل ایران بود اما حریف با وجود 10 نفره شدن هم خوب و قدرتمند بازی کرد.

به گزارش    خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شین تائه یونگ درباره تساوی بدون گل تیم ملی کره جنوبی مقابل ایران گفت: زمان کوتاهی برای آماده سازی داشتیم. از طرفی چمن ورزشگاه جام جهانی سئول هم کیفیت خوبی نداشت و به همین دلایل نتوانستیم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم. در کل ایرانی ها بسیار خوب بازی می‌کنند. آنها روی روش بازی خود تمرکز زیادی دارند و به ضد حملات چشم می دوزند.اگر گل اول را دریافت می کردیم، بازگشت به بازی سخت می شد. بنابراین بی محابا حمله نکردیم.

او درباره تعویض هایش در این دیدار بیان کرد:سعی کردم با استفاده از تعویض ها شرایط بازی را تغییر دهم اما بازیکنان جایگزین هم موفق به گلزنی نشدند.  ایران پس از 10 نفره شدن با تاکتیک 1-4-4 بازی کرد و در این وضعیت تلاش کردیم از توپ های دوم استفاده کنیم اما حاصلی نداشت.

یونگ درمورد پیچیده شدن وضعیت گروه اظهار داشت:تا امروز تمام سعی و هدف ما بازی با ایران بود و از حالا خودمان را برای بازی با ازبکستان آماده می‌کنیم تا در آن دیدار به پیروزی برسیم.

او درمورد سازمان یافته بازی نکردن تیم ملی کره جنوبی گفت: فرصت کوتاهی برای تمرین دادن تیم داشتم و بازیکنان اصلی کره جنوبی فقط یک روز کنار هم تمرین کردند. در این وضعیت هماهنگی تاکتیکی سخت بود. در مدت زمان طولانی تمرینات کره، خط حمله ما تنها یک روز فرصت هماهنگی داشت و در یک روز نمی‌توان تغییر چندانی ایجاد کرد. البته کیفیت بد چمن هم کارمان را سخت تر کرد. بازیکنان ایران حتی در این زمین هم قدرت خود را حفظ کردند. بازی اصلاً آسان نبود و فکر می‌کنم اگر در یک زمین چمن خوب بازی می‌کردیم، شرایط بهتر بود. تمام سعی‌مان را کردیم اما متأسفم که پیروز نشدیم.ایرانی ها خوب بازی کردند و موفق شدند اما بازیکنان من خوب نبودند.

یونگ درمورد تغییرات تاکتیکی کره جنوبی برای دیدار با ایران گفت: تنها هدف ما مقابل ایران کسب پیروزی بود اما خوش شانس نبودیم. هرچند تغییرات تاکتیکی تا حدی دشوار است اما در بازی با ازبکستان هم بدون هیچ قید و شرطی دنبال سه امتیاز هستیم

او درمورد توانایی مهاجمان کره جنوبی بیان کرد: مهاجمان نسبت به کار تیمی به توانایی‌های شخصی بیشتری نیاز دارند. سون هیونگ‌مین، هوانگ هی‌چان و کئون چانگ هوون را در خط حمله قرار داده و قصد داشتیم از یک سمت به ایران ضربه بزنیم. هرچند بازیکنان حریف به لحاظ فیزیکی و سازمان دفاعی بسیار خوب کار کردند. حتی بعد از اینکه یک بازیکن آن ها اخراج شد، به خوبی کار کردند.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درمورد دلیل دیر فرستادن لی دونگ گوک به زمین بازی تصریح کرد: اگر حضور او می توانست ثمری برای ما داشته باشد، زودتر این کار را انجام می دادیم.  با توجه به اینکه نسبت به ایران یک یار بیشتر داشتیم، دنبال گزنی بودیم. به قدرت لی دونگ گوک حتی برای یک دقیقه هم اعتقاد دارم اما دلیل اینکه او دیر به زمین آمد،این است که بازیکنان دیگر خوب کار می کردند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی کره جنوبی درباره دیدار با ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.