سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد:

توقیف 100 میلیارد ریال کالای وارداتی از 188 انبار در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی 188 انبار ذخیره کالای وارداتی به ارزش 100 میلیارد ریال کالای خارجی در طرح بازرسی و کنترل انبارها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار 'مهدی معصوم بیگی' گزارش داد: این کالا ها که شامل لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، مواد خوراکی، تجهیزات پزشکی، لوازم صوتی و تصویری، دارو، گوشی تلفن همراه، خشکبار، پوشاک و پتو بود به اداره اموال تملیکی تحویل شد .

معصوم بیگی افزود: در جریان این عملیات ، اعضای دو باندی که در زمینه تهیه، ذخیره و توزیع کالاهای خارچی قاچاق فعالیت می کردند نیز دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته وی شناسایی و بازرسی توسط کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری مسوولان قضایی و بازرسان اصناف انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با هشدار به کسانی که انبارهای خود را در اختیار قاچاقچیان کالا قرار می دهند اظهار کرد: این افراد در قبال محموله های قاچاقی که در انبارهای آنها ذخیره می شود باید پاسخگو باشند و پلیس براساس قانون با آنان برخوردهای لازم را به عمل می آورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح کنترل و شناسایی انبارهای ذخیره کالای قاچاق با قوت در سطح استان اجرا می شود گفت: طرح ها و برنامه های جدیدی نیز در دست اقدام است تا محموله های قاچاق قبل از ورود به استان شناسایی و برخورد های لازم با آنان صورت گیرد.

وی به مبدا و مسیر ورود این کالاهای خارجی اشاره ای نکرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.