سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات مینی گلف بانوان کشور در همدان

ششمین دوره مسابقات مینی گلف بانوان قهرمانی کشور جام غدیر به میزبانی همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یوسف شاهی، دبیر فدراسیون گلف کشور گفت: دراین مسابقات ۱۰۰ بانوی ورزشکار در قالب بیست تیم از سراسر کشور تا یازدهم شهریور در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور با یکدیگر رقابت می کنند.

فریدون یوسف شاهی افزود: فدراسیون گلف از شروع سال برنامه های آموزشی با حضور مدرس بین المللی هم برای خانمها و هم آقایان برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات زیر ۱۸ سال وبالای ۱۸ سال آقایان وخانمها را در تابستان داشتیم و مسابقات ۴۰ تا۵۵ سال و۵۵ سال به بالا را درشهریورماه برگزار می کنیم.

دبیر فدراسیون گلف کشور ادامه داد: مهرماه تیم ملی خانمها وآقایان را به مسابقات تایلند و درآبان ماه تیم ملی را به مسابقات مالزی اعزام خواهیم کرد و مسابقات وودبال قهرمانی کشور هم اواخر شهریور در تبریز برگزار خواهد شد.

یوسف شاهی گفت: فدراسیون گلف ۴ تا انجمن زیر مجموعه شامل مینی گلف، گلف، به کاپ، وکروکت دارد و حدود ده هزار ورزشکار در این رشته و زیر مجموعه هایش زیر پوشش داریم.

وی افزود: زمین های استاندارد بین المللی کم داریم در استان خوزستان دوتا زمین ۱۸ حفره داریم در اصفهان یک زمین و در تهران هم یک زمین داریم که کل زمین های استاندار گلف ما هستند که مسابقات را در آنجا برگزار می کنیم.

دبیر فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: طرح احداث زمین های تمرینی را دراختیار استانها قرار داده ایم که خیلی از استانها در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/ د

فعالیت  ۲۰۰ ورزشکار در استان همدان در رشته گلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.