سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت 21 اختراع و 4 علائم تجاری در پارک علم وفناوری کردستان

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان ازثبت 21 اختراع و 4 علائم تجاری رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان در این نهاد خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ خالد سعیدی رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان صبح امروز در افتتاحیه ساختمان مرکز رشد استان کردستان گفت: عملیات اجرایی ساختمان پارک علم و فناوری استان کردستان در مرداد ماه سال 92 شروع به کار کرد.

 وی بیان کرد: در این پارک 115 واحد فناور پذیرش شده و برای687 نفر اشتغال‌زایى ایجاد شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه در پارک کردستان 21 اختراع و 4 علائم تجاری ثبت شده است، افزود: در پارک علم و فناوری استان کردستان 2مرکز رشد ایجاد شده وهمچنین 4 مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت شروع به کار کرده است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان، گفت: میزان حمایت‌های انجام شده از پارک علم و فناوری کردستان 3 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

 وی در ادامه افزود: درآمد واحدهای فناوری که در پارک کردستان فعال بودند مبلغی بالغ بر4 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

 سعیدی بیان کرد: میزان گردش مالی در پارک علم و فناوری استان کردستان حدود3 میلیارد تومان بوده است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان با اشاره به ایجاد دبیرخانه کمیته حمایت از واحدهای فناور در پارک علم و فناوری استان کردستان، گفت: ایجاد مجمع حامیان توسعه فناوری و کارآفرینی کردستان ومرکز تسهیلگری کسب و کار نوپای فاوا ازدیگر اقدامات پارک کردستان است.

به گفته سعیدی، اعتبارات جذب شده برای پارک علم و فناوری استان 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

 انتهای پیام/ م ح

اشتغال‌زایى برای687 نفر در پارک علم وفناوری استان کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.