سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فرآخوان جشنواره بزرگ رسانه ای جایزه ابوذر در آذربایجان شرقی

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: فرآخوان ارسال آثار به جشنواره بزرگ رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی آغاز شده است و هم اکنون پوسترها و بنرهای این جشنواره در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ روح الله دهقان نژاد مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، گفتمان‌سازی حول منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب قلم و رسانه، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد همدلی بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره در ۷ محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی عنوان کرد: بازه زمانی ارسال آثار از فروردین ۹۵ تا ۱۵ مهرماه ۹۶ خواهد بود و شرکت‌کنندگان در جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ مهرماه سال جاری به دبیرخانه ارسال یا تحویل نمایند.

دهقان نژاد با بیان اینکه در این جشنواره به آثار برتر جایزه ابودز اهدا خواهد شد گفت: تاکید هیات انتخاب این جشنواره بر روی بومی بودن آثار ارسالی است و حتی تلاش می کنیم میزان تشویق و جایزه ابوذر بالاتر از جشنواره هایی باشد که در سطح استان برگزار شده است.

وی در پایان گفت: همه رسانه ها و مطبوعات استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در روبروی استانداری، خانه مجتهدی ها محل فعلی سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جشنواره بزرگ رسانه ای جایزه ابوذر در آذربایجان شرقی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.