سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مریوان ، میزبان رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشور

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ،رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور روز جمعه ۱۰ شهریورماه به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛این رقابت ها با حضور دوچرخه سوارانی عنوان دار از استان های سراسر کشور در دو رده سنی جوانان وبزرگسالان انجام می گیرد .

رده سنی جوانان در مسافت ۴۰ کیلومتر و دوچرخه سواران بخش بزرگسالان به مسافت ۷۲ کیلومتر در مسیرهای از قبل تعیین شده در شهرستان مریوان به رقابت می پردازند.

رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور ساعت ۹ صبح از میدان استادیوم آغاز و با گذر از جاده مرز باشماق (برده رشه) به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

در پایان این رقابت ها به قهرمانانی که عناوین اول تا ششم دو رده سنی را کسب کنند، جوایز نقدی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با تائید فدراسیون اهداء خواهد شد.

 رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان کشور گرامیداشت هفته دولت به همت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، فرمانداری شهرستان مریوان و همکاری فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشور درمریوان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.