سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 مهر آخرین فرصت ارسال آثار به اولین سوگواره ملی عاشورایی

30 مهر آخرین فرصت اولین سوگواره ملی طراحی نشانه های عاشورایی در خراسان جنوبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود گفت: با توجه به موضوع سوگواره و دقت در ارسال اثر مرتبط از سوی متقاضیان شرکت در سوگواره ضروری است و هر هنرمند می تواند حداکثر با ارائه ٧ اثر طراحی نماد یا نشانه در مرحله اول شرکت کند.


وی با بیان اینکه نگارش و ارائه متنی کوتاه که بیانگر ایده و هدف هنرمند از خلق آثار باشد، الزامی است، گفت: این سوگواره به صورت یک مرحله ای است که تعدادی از آثار تنها برای ارائه در نمایشگاه انتخاب و تعدادی جزو پذیرفته شدگان نهایی خواهند بود.


محبی گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری مرحله اول آثار باید فرم درخواست شرکت در جشنواره را از سایت khj.farhang.gov.ir بخش خدمات الکترونیک دریافت و تکمیل و همچنین تصویر نمونه آثار خود را از طریق لینک http://khj.farhang.gov.ir/fa/home/sog قطعی کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره امکان پذیر است، گفت: حجم فایل ارسالی باید حداکثر ٤ مگا بایت با کیفیت ٣٠٠ dpi با پسوند jpg و مود RGB باشد.


وی افزود: استفاده از آثار تولیدی برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، بانک اطلاعات و برگزاری نمایشگاه تصویر آثار و هرگونه بهره برداری با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکنندگان سوگواره محفوظ است.


احمد محبی با بیان اینکه داوری آثار هفته اول آبان انجام خواهد شد گفت: به آثاری که به مرحله نمایشگاه نیز راه یابند گواهی شرکت داده خواهد شد.
نمایشگاه آثار و اختتامیه سوگواره ملی طراحی نشانه های عاشورایی هفته دوم آبان در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.