سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان

دستگيری سارقان مسلح در اصفهان كمتر از يك ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت، در پي سرقت مسلحانه يك دستگاه موتورسيكلت ازسوی دو نفر ماموران اين فرماندهی در كمتر از يك ساعت سارقان را در مخفيگاه خود دستگير كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " حسن ياردوستي " فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت : در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مرکز فوريتهاي پليس 110 مبني بر وقوع مورد سرقت مسلحانه يک دستگاه موتور سيکلت توسط دو نفر بلافاصله ماموران اين فرماندهي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند .

رئيس پليس مرکز اصفهان در ادامه افزود :در اين راستا مأموران با اشرافيت بالا و استفاده از تجربه و تخصص خود و همكاري خوب مردمي توانستند در كمتر از يك ساعت مخفيگاه سارقان را شناسايي كنند.

سرهنگ "ياردوستي"اضافه کرد :با شناسايي متهمان ماموران با هماهنگي مقام قضايي در عمليات غافلگيرانه وارد محل شده و هر دو نفر را دستگير و در بازرسي از آنان يک قبضه سلاح جنگي وينچستر را کشف كردند.

وي افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و موتور سيکلت پس از طي مراحل قانوني به مالباخته تحويل شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموريت موفقيت آميز ماموران باعث خوشحالي مردم و مالباخته شد ضمن تقدير از تلاش همکاران و خادمان ملت گفت: پليس هيچگاه اجازه جولان به مجرمان و خلافكاران در جامعه را نمي دهد و نمي گذارد كه آنان نظم و امنيت و آرامش مردم را به هم بريزند. 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.