سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان؛

احداث 300 بوستان امید در روستاهای خوزستان آغاز شد

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان از آغاز احداث 300 بوستان امید در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبداله حسینی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان در این خصوص بیان داشت: طبق تفاهم نامه منعقده بین استانداری خوزستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در 300 روستای بالای 200 خانوار خوزستان بوستان امید ساخته می شود.
وی با بیان اینکه این بوستان ها شامل زمین ورزشی چمن، پارک کودکان، فضای سبز و سرویس بهداشتی می باشند اظهار کرد: در گام نخست امسال 60 بوستان امید در مناطق روستایی استان خوزستان احداث می گردد.
حسینی اعتبار پیش بینی شده برای احداث بوستان های امید در این استان را 62 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده، تملک دارایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد و افزود: 300 بوستان مذکور در مدت 5 سال ساخته خواهند شد.
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به لزوم توجه به توسعه زیر ساخت های گردشگری در مناطق روستایی خوزستان اذعان داشت: در مناطق روستایی توانایی جذب گردشگر وجود دارد.
رضا نجاتی، فرماندار شوش بیان کرد: در نخستین گام از این طرح در استان خوزستان ساخت 8 بوستان ملی در مناطق روستایی این شهرستان آغاز شد.
وی احداث بوستان در مناطق روستایی شهرستان شوش را گامی مهم در راستای تامین زیر ساخت های تفریحی و گردشگری در این مناطق برشمرد و اظهار داشت: شهرستان شوش علاوه بر گردشگری مذهبی و باستانی از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری طبیعی و روستایی برخوردار است.
انتهای پیام/گ

احداث بوستان امید در روستاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.