سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

گاوداری‌ها عامل اصلی انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)/ تأمین آب کشاورزی و صنایع با ایجاد تصفیه خانه‌های فاضلاب

استاندار تهران گفت: تجهیز گاوداری‌ها به سیستم تصفیه فاضلاب علاوه بر کاهش بوی ایجاد شده در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره)، به تامین منابع آبی از تصفیه پساب‌ کمک می‌کند.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با کانون های تولید بوی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) اظهار داشت: محیط زیست همواره یکی از مهم ترین بحث ها و اولویت های کاری در استان تهران است.

وی افزود: برای اینکه شهرک های صنعتی و صنایع از استان تهران خارج شوند، حدود 10 هزار هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران گفت: انتقال صنایع آلاینده با عمر بالای 25 سال به شهرک ها و نواحی صنعتی، علاوه بر استفاده از تکنولوژی های نوین ، منجر به حفظ محیط زیست و ایجاد رقابت بین این صنایع در بازار می شود.

هاشمی با اشاره به استشمام بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به تهران تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان محیط زیست و جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای شناسایی کانون بو و رفع این معضل در حال انجام است.

استاندار تهران گفت: تجهیز گاوداری‌ها به سیستم تصفیه فاضلاب علاوه بر کاهش بوی ایجاد شده در منطقه، به تامین منابع آبی از تصفیه پساب‌ کمک می کند.

وی افزود : از 41 سیستم تصفیه فاضلاب افتتاح شده در کشور در دولت یازدهم، 10 مورد آن در استان تهران و شهرستان های آن اجرایی شده است که این آمار نشان دهنده میزان اهمیت و توجه به مسائل محیط زیستی در استان تهران است.

هاشمی با بیان اینکه 13 سیستم تصفیه فاضلاب در استان تهران در دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: با افتتاح این تصفیه خانه ها شاهد حذف فاضلاب بدون تصفیه و تامین بخشی از آب مورد نیاز کشاورزی و صنایع خواهیم بود.

انتهای پیام/

افتتاح 13 تصفیه خانه فاضلاب در آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.