سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین یادواره شهدای سوادآموزى کردستان درسنندج

اولین یادواره سه شهید سوادآموزى کردستان امروز (۸ شهریور) با حضور رئیس سازمان سوادآموزشی کشور و آموزشیاران این نهضت در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان امروز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: 176 شهید سوادآموز در کشور داریم که افتخار سه شهید را کردستان دارد.

 وی به مظلومیت شهدای کردستان اشاره کرد وافزود: شهدای کردستان با عنوان شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، شهدای مظلومی هستند که در دو عرصه تعلیم و تربیت و ارزش های انقلابی و آموزه های اسلامی عاشقانه و فداکارانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه شهدای سوادآموزی در راه مبارزه با جهل و نادانی عمرشان را صرف کردند، عنوان کرد: شهدای سوادآموزی جان خود را صرف ایجاد دانایی و معرفت انسان ها و انقلاب کردند.

قربانی افزود: رضایت شهیدان در این است که ما آموزش دهندگان، راه متعالی شهدا را طی کنیم و به وظیفه تعلیم و تربیت در حوزه سواد آموزی عمل کنیم و در جهت آموزش، آگاهی، و دانایی انسان های بیسواد تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما باید ادامه دهنده راه و رسالت شهدا باشیم، خاطر نشان کرد: سرمنشا تعالی در این است که انسان با استفاده و بهره گیری از آگاهی، کمال، معرفت، آموزش و سواد برای رسیدن به اهدافش همت کند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، به برنامه های کمیته فرهنگی 5400 شهید استان اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای سوادآموزی در راستای برگزاری 5400 شهید استان است که همزمان با بهار سال 97 برگزار می شود.

در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان محمدعلی مهری، عمر روبین و رئوف محمدی تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اولین یادواره شهدای سوادآموزى کردستان برگزارشد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.