سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قوانین منع رفت و آمد در هیوستون آمریکا

شهردار هیوستون آمریکا برای جلوگیری از به سرقت رفتن اموال مردم سیل‌زده، قوانین منع آمد و شد شبانه را اعمال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، به دنبال وقوع توفان سهمگین هاروی و جاری شدن سیل، شهردار هیوستون قوانین منع رفت و آمد در شب را در این شهر اعمال کرد تا از هرگونه غارتگری و سرقت جلوگیری کند.

بر اساس اعلام شهردار هیوستون، مقررات منع آمد و شد از نیمه شب تا ساعت 5 صبح برقرار است. داوطلبان کمک به افراد سیل زده، نیروهای اورژانس و آنهایی که به محل کار خود می روند، از این قاعده مستثنی هستند.

وی در یک کنفرانس خبری افزود: به عبارت دیگر لزومی ندارد هیچ کس پیش از ساعت 5 صبح در سطح خیابان باشد. هم اکنون افراد بسیار زیادی هستند که خانه های خود را ترک کرده اند و در پناهگاه ها حضور دارند. نمی خواهم آنها در این موقعیت نگران این باشند که یک نفر به خانه شان حمله کند و اموالشان را به غارت ببرد. افرادی هستند که می خواهند از اینگونه شرایط سوء استفاده کنند.

شهردار هیوستون در ابتدا اعلام کرده بود که این قوانین منع رفت و آمد از ساعت 10 شب آغاز می شود؛ اما اندکی بعد ساعت شروع آن را به 12 شب موکول کرد.

توفان هاروی از روز جمعه آغاز شد و هم اکنون به هیوستون و جنوب شرق تگزاس رسیده است. بارش شدید باران در این مناطق موجب فرار تعداد زیادی از مردم به پناهگاهها شده است.

انتهای پیام/

دستور شهردار هیوستون برای جلوگیری از سرقت اموال سیل‌زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.