سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بازار موقت عرضه دام زنده

فعالیت جایگاه موقت عرضه دام زنده، همزمان با فرارسیدن عید قربان در مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طبق روال سنوات گذشته و به منظور حفظ بهداشت محیط شهری، جلوگیری از عرضه دام زنده غیرمجاز و ذبح دام به صورت شخصی که موجب شیوع بیماری‌های خطرناکی از جمله تب کریمه کنگو و بیماری‌های پوستی می‌شود، جایگاه موقت عرضه دام زنده واقع در میدان قائم مقابل آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش میزبان شهروندان می‌باشد.

وی با اشاره به تاکید بر بهداشت و سلامت دام عرضه در این جایگاه افزود: علاوه بر عرضه دام زنده سایر خدمات شامل کشتار و ذبح دام تحت نظارت دامپزشک مقیم، و حضور روحانی جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و تحویل رایگان دام نیز انجام می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه دامداران می‌توانند دام‌های خود را برای عرضه به این جایگاه منتقل کنند، گفت: جایگاه موقت عرضه دام با ظرفیت بیش از هزار راس دام جهت رفاه حال شهروندان طی روز‌های پنج شنبه ۹ و جمعه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۷ صبح فعال خواهد بود.

وی  افزود: به منظور اطلاع رسانی جایگاه موقت عرضه دام بیش از هزار بنر آویز در سطح شهر اکران شده‌است و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محل‌های ذبح و عرضه دام زنده با شماره تلفن‌های ۱۵۱۲ و یا سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد تماس بگیرند.

 
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.