سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی مشهد همزمان با روز عرفه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی با 260 دستگاه اتوبوس در 5 پایانه موقت، در کنار سایر ناوگان محدوده حرم مطهر رضوی همزمان با روز عرفه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اصغر نیشابوری گفت: با توجه به اجتماع عظیمی ‌از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ‌رضوی ‌در روز پنج‌شنبه 9 شهریور مصادف با 9 ذیحجه و روز عرفه، سازمان اتوبوسرانی‌ نیز به منظور سهولت در جابجایی‌ زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی‌ ثامن‌الحجج(ع) طرح ویژه‌ای ‌را به اجرا خواهند گذاشت.

وی افزود: در این طرح‌ مناطق چهارگانه با استفاده از حداکثر‌ توان و ناوگان موجود انتقال مسافران را توسط ناوگان ثابت و کمکی خطوط آغاز کرده و تا شروع مراسم روند سرویس‌دهی‌ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همزمان با شروع مراسم، در پایانه‌های ‌در نظر گرفته شده اطراف حرم مطهر رضوی اتوبوسها برای بازگشت مسافران آماده سرویس‌دهی خواهند شد.

نیشابوری افزود: پایانه شماره یک در خیابان شیرازی ‌با 90 دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند؛ همچنین خطوط بی آرتی 3 ، 12 و 50 با کلیه ناوگان علاوه بر سرویس‌های ‌فوق‌العاده دپوی پیش‌بینی شده آماده ارائه خدمات خواهند بود.
وی گفت: پایانه شماره 2 نیز در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT با 40 دستگاه فعال است.

نیشابوری افزود: پایانه شماره 3 در حد فاصل چهارراه خسروی و چهارراه مدرس با‌ 40 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 4 در اول خیابان طبرسی با 60 دستگاهبی آرتی و پایانه شماره 5 نیز در خیابان شهید نواب صفوی با 30 دستگاه، سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه را انجام خواهند داد.

وی گفت: اکیپ فنی امداد نیز تا پایان مراسم در نزدیکترین نقاط به محل‌های سرویس‌دهی آماده ارائه خدمات به این ناوگان هستند.

انتهای پیام// م.م

سرویس دهی ویژه 260دستگاه اتوبوس در روز عرفه در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.