سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 400 میلیارد ریال طرح آبرسانی روستایی در آذربایجان شرقی

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی از افتتاح 89 طرح آبرسانی با اعتبار 400 میلیارد ریال به روستاهای استان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی صمد نژاد مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح مجتمع بهادر چار در شهرستان بستان آباد گفت:با تکمیل 27 مجتمع آبرسانی در سال جاری مشکل آب شرب 197 روستا در استان حل می شود.

وی با اشاره به جهانی بودن کمبود آب شرب و اینکه این مشکل در استان ما نیز کاملا قابل لمس است، اظهار کرد: با توجه به کاهش 34 درصدی بارندگی در آذربایجان شرقی، ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت منابع آبی و ایجاد مجتمع های آبرسانی در سطح استان از اولویت های این اداره است.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی اعتبار هزینه شده برای مجتمع آب رسانی بهادر چای شهرستان بستان آباد را 43 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این مجتمع مشکل آب شرب 11 روستا در شهرستان بستان آباد حل شد.

وی همچنین از تحت پوشش قرار بودن 81 درصدی جمعیت روستایی آذربایجان شرقی زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب خبر داد و افزود: در همه روستاهایی که تحت پوشش آب و فاضلاب استان قرار دارند، کلرزنی به شکل مرتب انجام می شود.

وی با بیان اینکه مطلوبیت کیفی 97 درصدی در کلر زنی آب داریم، افزود: شوراها و دهیاران با همکاری خود می توانند ما را در کلرزنی همه روستاهایی که تحت پوشش نیستند، یاری کنند.

 

انتهای پیام/ش

حل مشکل آب شرب 197 روستا در استان با تکمیل 27 مجتمع آبرسانی در سال جاری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.