سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی دلیگانی در صحن علنی مجلس:

به کار بردن عبارت‌های نادرست درباره نمایندگان صحیح نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسانه‌های جمعی عبارت‌های نادرستی را نسبت به اعلام اسامی نمایندگان منظم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه طی تذکری با استناد به بند چهار ماده 24 آیین نامه در صحن علنی امروز چهارشنبه(8 شهریورماه) گفت:‌ این ماده بر حفظ نظم و انضباط به وسیله هیئت رئیسه مجلس تأکید دارد و اعلام اسامی نمایندگان وضعیت را بهتر می‌کند.

وی ادامه داد: گاهی هفتاد نفر در رأی‌گیری‌های مجلس شرکت نمی‌کنند که این ایجاد مشکل خواهد کرد لذا می‌توان حضور و غیاب و رأی دادن‌ها را هم بر روی سایت‌ها قرار داد.

محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس در توضیح دلیل اعلام 10 نماینده برتر به دلیل رعایت حضور ، غیاب و فعالیت در صحن گفت: بند چهار ماده 24 می‌گوید التزام و انضباط جلسات مجلس بر عهده هیئت رئیسه است و بیان اسامی این 10 نفر به معنای منظم نبودن دیگران نیست.

وی ادامه داد: در برخی سایت‌ها در همین دقایق عبارات نادرستی در رابطه با نمایندگان دیگر اعلام شده که از رسانه‌ها و سایت‌ها می‌خواهیم در این مورد دقت کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: ‌اعلام اسامی تنها برای حفظ نظم و انضباط و بالا بردن میزان مشارکت در رأی گیری‌هاست که اگر کسی اعتراضی دارد می‌توان این روش را تغییر داد که البته خارج از دستور آ‌یین نامه نیست.

مطهری هم در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی گفت: بنده سه دوره نماینده مجلس بودم که می‌توانم بگویم مجلس دهم نسبت به دو دوره قبل منظم تر بوده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.