سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه آبرسانی به ملکشاهی سال ۹۷ بهره برداری می شود

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه همه زیرساخت های لازم پروژه آبرسانی ملکشاهی آماده است، گفت: با تزریق اعتبارات این پروژه سرعت می یابد و تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی اصغر قانع در بازدید از پروژه آبرسانی ملکشاهی بیان کرد: هدف از حضور میدانی در محل پروژه ، بررسی کارشناسانه عملیات اجرایی و کسب اطلاعات دقیق تر و بررسی موانع و مشکلات اجرایی آن است.

وی اظهارکرد: بخش عمده و اصلی اعتبار این پروژه از محل منابع ملی است که از طریق فاینانس می توان این اعتبار را جذب و به پروژه تزریق شود.

معاون شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: کیفیت آب آشامیدنی ملکشاهی و بویژه شهر ارکواز پایین است لذا اتمام این پروژه در اولویت جذب اعتبارات قرار خواهد گرفت و با عنایت به اینکه زیرساخت های آن مهیاست تا پایان سال ۹۷ به پایان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: شرایط آب شهرستان ملکشاهی اورژانسی و اضطراری است که باید اتمام پروژه آبرسانی از سد ایلام به این شهرستان در اولویت مسئولان مرتبط قرار گیرد.

سلام امینی ادامه داد: هر چند در مجلس شورای اسلامی توزیع اعتبارات به صورت کلی است، اما رایزنی های لازم در خصوص تأمین اعتبار پروژه های نیمه تمام حوزه آبرسانی استان انجام خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی نیز در این بازدید یادآورشد: موضوع تأمین آب آشامیدنی این شهرستان به عنوان یک زیرساخت مهم توسعه از مطالبات جدی و به حق مردم این دیار است که باید هر چه زودتر این موضوع محقق شود.

اسد قاسمی تاکیدکرد: بهره برداری از پروژه آبرسانی این شهرستان باعث افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی مردمانی است که سالهاست چشم انتظار آب سالم و گوارا هستند.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه آبرسانی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ضمن شتاب در روند پروژه آبرسانی از سد ایلام چندین پروژه آبرسانی روستایی نیز به بهره برداری رسیده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، یکی از مشکلات زیرساختی شهرستان ملکشاهی عدم دسترسی مردم به آب شرب سالم و گواراست که این موضوع در جریان سفر رئیس جمهوری به استان پیگیری و متعاقب آن پروژه آبرسانی از سد ایلام به شهرهای ارکواز ، دلگشا ، مهر، و روستاهای مسیر آن کلید خورد و این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریالی شهرستان ملکشاهی تاکنون۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ د

بهره برداری از پروژه آبرسانی ملکشاهی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.