سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در ایلام خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حشمت‌الله عسکری گفت: بررسی مشکلات ۱۲ طرح تولیدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ایلام در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام اظهارکرد: نشست ستاد تسهیل و رفع موانع با حضور مدیر عامل صندوق ضمانت صنایع کوچک برپا شده است.

وی اضافه کرد: در این نشست مشکلات سرمایه در گردش و استهمال تسهیلات بانکی ۱۲ طرح حوزه صنعت و کشاورزی بررسی و درباره آنها تصمبم گیری شد.

عسگری با تاکید بر روی رویکرد ستاد تسهیل در رفع موانع تولیدی ادامه داد: باید از ظرفیت صندوق توسعه با عنوان یک پشتوانه تولیدی برای تولیدکنندگان بهره گرفت.

مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک توانمندی این صنایع به منظور تسهیل در امر تولید و تامین وثیقه‌های مالی را از برنامه‌های این صندوق برشمرد.

محمدحسین مقیسه از فرایند الکترونیکی شدن تسهیلات صنایع کوچک هم خبر داد و افزود: با این کار نیازی به مراجعه حضوری تولیدکنندگان نیست.

مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک تاکید کرد: این صندوق برای حمایت از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک انواع ضمانت نامه‌های اعتباری و پیمانکاری را صادر می‌کند.

انتهای پیام/ د

برسی 12 طرح تولیدی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.