سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدایی:

وزارت ورزش صرفاً نباید در ناکامی ها ورود کند!/موفقیت های کشتی هم باید دیده شود

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:به اعتقاد من ورود و رسیدگی مسئولان وزارت ورزش صرفاً نباید در ناکامی ها باشد بلکه آنها باید در موفقیت ها نیز حضوری تأثیرگذار داشته باشند.

مجید خدایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این پرسش که نظر شورای فنی در ارتباط با دستور دیروز وزیر ورزش و جوانان چیست، عنوان کرد: ما تا قبل از اینکه بررسی کاملی نکنیم و صحبت های کادر فنی را نشنویم،مطمئناً نمی توانیم تصمیمی بگیریم. امروز جلسه شورای فنی تشکیل خواهد شد؛ اعضای کادر و سرمربی حتماً گزارشی می دهند و شورای فنی هم تصمیم گیری خواهد کرد. ما نباید زود قضاوت کنیم؛ نتیجه را بد اعلام کنیم و کل فدراسیون را زیر سوال ببریم.
خدایی خاطرنشان کرد: در فرنگی اتفاق خوبی افتاد و تیم ما توانست با جوان ها نایب قهرمان دنیا شود. انتظار داشتیم که در آزاد هم این اتفاق بیافتد. ما در آزاد جوانگرایی کردیم و کشتی گیران جدیدی را به تیم دعوت کردیم. اگر به تیم آمریکا، قهرمان این دوره از مسابقات نگاه کنیم، متوجه می شویم بسیاری از کشتی گیرانش که مدال طلا گرفتند، ورزشکارانی هستند که حدود ۳۰ سال سن دارند و در چند سال گذشته در مسابقات مختلف از جمله المپیک شرکت کرده اند و کاملاً با تجربه هستند؛ اما اینکه چرا جوانان ما نتوانستند از توانایی های خود استفاده کنند، باید بررسی شود و تصمیم خوبی برای ادامه راه گرفته شود تا انشالله در سالهای آتی بتوانیم کشتی را مثل همیشه پر افتخار ببینیم.
وی، در مقابل این گفته که وزیر ورزش وظیفه دارد عملکرد فدراسیون ها را رصد کند و جایی که نتیجه خوبی گرفته می شود، تشویق کند و جایی هم که نتیجه نامطلوب گرفته می شود، دستور رسیدگی دهد، امیدوارم با تعامل شرایط کشتی به روال سابق برگردد، بیان کرد: بله؛ وزارت ورزش و شخص وزیر باید رسیدگی کنند و علت را جویا شوند؛ اما چیزی که یک مقدار جامعه کشتی را تحت تأثیر قرار داده این است که وقتی کشتی موفقیت های بزرگی بدست می آورد، متأسفانه مورد بی مهری و کم توجهی وزارت ورزش و مسئولین رده بالا قرار می گیرد و به محض اینکه شکست می خورد، علت را جویا می شوند و توجه ها به این ورزش بیشتر می شود.

انتهای پیام/

صحبت های مجید خدایی در خصوص انتقادات وزارت ورزش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.