سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان قم :

فرهنگ شهادت باید در محیط دانشگاه‌ها جاری شود

احمی گفت:بایستی آداب شهدا و فرهنگ شهادت را در زندگی دانشجویان جاری کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛غلامرضا احمدی ،فرمانده سپاه استان قم،گفت: با تاکید بر ضرورت جاری کردن سیره زندگی شهدا در میان مردم،برنامه‌ها و امور مربوط به شهیدان از اهمیت بالایی برخوردار است و افرادی که قدم در این راه می‌گذارند باید شایستگی‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه بعد از ولایت مهمترین هدف پیروی از راه شهدا است ، شایسته نیست که در جامعه اسلامی و شهید پرور از راه شهدا فاصله گرفته شود.

غلامرضا احمدی افزود: ما برای همه کارها به شهدا نیاز داریم و بایستی آداب شهدا را در زندگی دانشجویان جاری کنیم .

وی گفت :با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای خراسان رضوی باید به سخنان رهبر در خصوص چگونگی کمک گرفتن از سیره شهدا در انتخاب همسر، شکل گیری مراسم ازدواج، سبک زندگی و تکریم والدین بیشتر توجه کنیم.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: اساتید علاقمند به ترویج فرهنگ حماسه و ایثار باید بیشتر از گذشته در مورد شهدا و سبک زندگی آنان تفحص کنند و دانشجویان را با سیره زندگی شهدا آشنا کنند.

احمدیخطاب به اساتید دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم باید برای تبیین سیره عملی شهدا و همراه کردن همه گروه‌ها و تشکلات دانشجویی بدون هیچ هراسی وارد عمل شود.

انتهای پیام/ح

ضرورت جاری کردن سیره زندگی شهدا در میان مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.