سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

بهره برداری از استخر تخصصی قهرمانی شنا در مشهد

نخستین استخر تخصصی قهرمانی شنا در مشهد با نام شهید 'محسن حججی' با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم قهرمانی و مدال آوری در رشته های سنگ نوردی، کاراته، تیراندازی و شمشیربازی را از اولویتهای برنامه ریزی برای المپیک 2020 عنوان کرد و گفت: در این برنامه ها و اهداف بر روی خراسان رضوی به عنوان استانی که دارای استعداد و ظرفیت بالایی است حساب ویژه ای کرده ایم.

وی افزود: تلاش می کنیم تیمهای ورزشی ایران در مسابقات المپیک 2020 لندن با قهرمانیهای خود در رشته های مختلف تاریخ ساز شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمرکز در تکمیل زیرساختها به دنبال کسب مدال در رشته های شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی المپیک نیز هستیم.

سلطانی فر افزود: تیمهای ورزشی کشورهای آسیایی تاکنون در مسابقات المپیک خوش درخشیده و ایران نیز با قهرمانیهای خود در المپیک 2020 به خیل این کشورها خواهد پیوست.

وی گفت: ورزش موجب ارتقا سلامت جامعه به ویژه جوانان و ایجاد شور و نشاط در آنان می شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به هزینه 75 میلیارد ریالی برای استخر سرپوشیده شهید حججی در مشهد افزود: نامگذاری این استخر به نام شهید حججی نشان می دهد راه قهرمانی از مسیر شهدا می گذرد و جوانان باید در این مسیر شهیدان والامقام را الگوی خود قرار دهند.

وی گفت: تمرکز وزارت ورزش و جوانان بر این مهم است که با همکاری استانداران در سراسر کشور اتفاقات مطلوبی در ورزش رخ دهد و یک نمونه از این اتفاقات سالن ورزشی 6 هزار نفری در مشهد است که به زودی راه اندازی می شود.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز گفت: خراسان رضوی استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی گوناگون و سهم قابل توجهی در ورزش قهرمانی کشور دارد که نیازمند توجه بیشتر در زمینه فعالیتهای ورزشی است.

وی افزود: ورزش در بخش هویت اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و موجب می شود انگیزه جوانان در میادین قهرمانی بیشتر شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: هوا و غذای پاک و ورزش سه زیرساخت سلامت جامعه است که دولت با برنامه ریزی و تامین زیرساختهای مناسب به دنبال ترویج آن در جامعه می باشد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی افزود: بسیاری از جوانان ما برای دفاع از حرمهای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مقابله با دشمن پرداخته اند و در این میان شهید حججی رویش نوینی از فرهنگ اسلامی در بین جوانان است.

رشیدیان گفت: در شرایطی که بسیاری از افراد فکر می کردند این جوشش و خروش برای مقابله با ظلم دیگر در بین جوانان ما وجود ندارد اما جانفشانیهای شهیدانی مانند شهید حججی ثابت کرد که همچنان چمرانها، باکریها و همتهای زیادی در کشور هستند.

انتهای پیام// م.م

سالن ورزشی 6 هزار نفری در مشهد به زودی راه اندازی می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.