سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی هشت طرح بهداشتی ، درمانی در آبدانان

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت: هشت طرح بهداشتی ، درمانی در هفته دولت در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته یا کلنگ زنی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،نصرت الله علیزاده  در آئین کلنگ زنی ساختمان درمانگاه شماره 2 آبدانان بیان کرد: همزمان با هفته دولت هشت طرح بهداشتی، درمانی شامل ایجاد درمانگاه شماره یک و 2 ، خانه های بهداشت روستاهای چم شالان و شهرک هزارانی و ساختمان درمانگاه شهرک شهید رجایی به بهره برداری رسید یا کلنگ زنی شد.

وی افزود: برای احداث این طرح ها 140 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی ، 2 درصد نفت و مدیریت بحران هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبدانان سطح خدمات حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم را غیرقابل مقایسه با ادوار گذشته برشمرد و تاکید کرد:با احداث و بهره برداری از این تعداد طرح روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان از نظر کمی و کیفی 30 درصد افزایش می یابد.

علیزاده از پوشش 100 درصدی خدمات حوزه بهداشت و درمان در آبدانان خبر داد و یادآور شد: روزانه یک هزار و 700 نفر به مراکز شهری و روستایی این شهرستان مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را توسط 42 نفر پزشک عمومی و متخصص در 6 مرکز بهداشتی، درمانی، 19 خانه بهداشت روستایی، هشت باب داروخانه، 6 آزمایشگاه طبی و چهار مرکز رادیولوژی دریافت می کنند.

17 طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی هفته دولت در آبدانان افتتاح و 10 طرح نیز کلنگ زنی شد و برای اجرای این پروژه ها 160 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی و مدیریت بحران هزینه شده است.

شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 171 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/ د

کلنگ زنی و افتتاح  هشت طرح در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.