سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتشام زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعتراض به تصمیم یک شبه سازمان توسعه تجارت/بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو غیرقانونی است

رئیس انجمن واردکنندگان خودروگفت:بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو توسط سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودرو از گمرک مشکلاتی را ایجاد کرده است.

فرهاد احتشام زاده رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایت این انجمن از سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: بیش از پنج هفته است که  سایت ثبت سفارش خودرو بسته شده و امکان درج و اصلاح هیچ خودرویی در آن وجود ندارد و انجمن واردکنندگان خودرو به جهت غیرقانونی بودن تصمیم سازمان توسعه تجارت از این سازمان شکایت کرده است.

وی افزود: این امر موجب شده تا خودروهای وارداتی برای ترخیص از گمرک با مشکل مواجه شوند و با تغییر حالت در ثبت سفارش  طبیعتا دسترسی به  مقررات به تناسب می تواند تصمیم گیرنده باشد.

احتشام زاده  با اشاره به غیرقانونی بودن تصمیم سازمان توسعه تجارت برای بستن سامانه ثبت سفارش خودرو بیان کرد: این سازمان بصورت خودجوش تصمیم به این کار کرده و جواب منطقی نیز برای این اقدام ندارد.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به این سوال که توجیه سازمان توسعه تجارت برای بستن سایت ثبت سفارش خودرو چیست? گفت: قرار شده تا قانونی تصویب شود که در صورت اجرا، تغییراتی در سایت بوجود خواهد آمد اما تا زمانی که این قانون مصوب نشده امکان ارجاع به آن وجود نخواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: این تصمیم یک شبه موجب التهاب در بازار شده و اگر بنا بر تصویب قانون است زمان اجرا شدن آن نیز مشخص خواهد شد و اکنون نباید به این بهانه سایت ثبت سفارش بسته شود.

 انتهای پیام/

 تصمیم خودجوش سازمان توسعه تجارت برای بستن سامانه ثبت سفارش خودرو

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
دیگه از این بدتر نمیشه. پول میدی ماشین هم دستت نمیرسه