سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حقوق کارگران شهرداری

پرداخت حقوق کارگران شهرداری سامان نیابد ازشورا حقوق نمی گیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛کمری رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: تا زمانی که شرایط پرداخت حقوق کارگران شهرداری آبادان سامان نیابد از شورا حقوق  نمی گیریم.

حسن کمری ضمن اشاره به اینکه تمامی اعضای شورای شهر بر این تصمیم مصمم هستند، افزود: به جز کارمندان رسمی شهرداری که حقوقشان را به طور مستقیم از اموراقتصاد و دارایی دریافت می کنند، بسیاری از کارگران قراردادی و پیمانکاری شهرداری چهار تا پنج ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه به طور روزانه ده ها نفر از این کارگران در راهروهای شهرداری به دنبال دریافت حقوق خود به این مسئول و آن مسئول متوسل می شوند، اظهار کرد: در زمان حاضر این کارگران شرایط سختی را به لحاظ گذران زندگی پشت سر می گذارند.

کمری تصریح کرد: اگرچه شاید این اقدام تاثیر محسوسی بر شرایط مالی شهرداری نداشته باشد اما تاکیدی بر اولویت پرداخت حقوق کارگران از سوی شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از سرپرست شهرداری آبادان خواسته ایم با اولویت قرار دادن کارگران، نسبت به پرداخت حداقل بخشی از مطالباتشان اقدام کند تا اندک اندک طلب آنان را به صفر برسانیم.

کمری افزود: اهتمام در پرداخت حقوق کارگران علاوه بر همراهی با آنان و خانواده هایشان، سبب تقویت سطح رضایت مندی آنان و در نهایت موثر بودن خدمات قابل ارائه شان به شهروندان خواهد شد.

به گفته وی اگر قرار است تا معوقه ای در پرداخت حقوق کارگران باشد این معوقه باید برای اعضا شورا و مسؤلان نیز باشد.

انتهای پیام/د

اولویت قرار دادن کارگران، نسبت به پرداخت حقوق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.