سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت

برگزاری رقابت قوی ترین مردان روستایی خاش

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت رقابت قوی ترین مردان روستایی این شهرستان در بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسافر شهنوازی  رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این مسابقات با شرکت پنج ورزشکار پرتوان با حمایتهای ویژه فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان در روستای اسماعیل آباد برگزار شد.

وی افزود: قوی ترین مردان بخش مرکزی خاش در جابه جایی و حمل لاستیک لودر، کیسه های 90، 80 و 70کیلویی و بالا بردن وزنه 60 کیلویی با هم به رقابت پرداختند.

شهنوازی  تصریح کرد: حمید اتحادی به مقام نخست این رقابت دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: در پایان به نفر نخست این رقابت یک راس گوسفند، نفر دوم مرغ بومی و به نفر سوم لوازم خانگی اهدا شد.

محمد اکبر چاکرزهی فرماندار خاش با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاشهای مسئولان در مبحث اجرای فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناطق روستایی گفت: اجرای مسابقات ورزشی در روستاها سبب سلامت جوانان می شود.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش  اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت و خیران همواره شاهد رونق ورزش در بخش مرکزی خاش بوده ایم که به دنبال آن در رشته های مختلف ویژه مردان و بانوان مسابقاتی در ابعاد محلی، استانی و کشوری برگزار شده است.

گفتنی است ؛همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران ادارات و شماری از مردم امروز/سه شنبه/در روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان خاش و دهیاری اسماعیل آباد اهداء شد.

انتهای پیام/ع

رقابت قوی ترین مردان روستایی خاش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.