سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۱ سارق در جویبار

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۱ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ های اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با بسیج تمام امکانات و تجهیزات در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از شناسایی مناطق آلوده و عاملان ایجاد نا امنی در سطح شهرستان، ماموران در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۲۱ سارق سیم برق، منزل، دوچرخه و موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ درویشی بازدید از ۲۱ واحد صنفی قهوه خانه را از دیگر اقدامات ماموران در این طرح برشمرد و گفت: در این بازدید‌ها به ۷ قهوه خانه به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی اخطار پلمپ داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه و مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی را از دیگر موفقیت‌ های اجرای این طرح برشمرد.

سرهنگ درویشی تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌ های پلیسی را پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: مرکز فوریت‌ های پلیسی به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی در مورد مسائل امنیتی و انتظامی است.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جویبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.